Bestelling H&M


1 keer in de zoveel tijd kan ik het niet laten om even een kijkje te nemen op h&m.com , zoals jullie misschien wel weten ben ik namelijk (nogal) fan van de H&M. Dit keer heb ik enorm verschillende items geshopt: van bikini's (!), tot handschoenen, tot een zonnebril..

Ik snap dat je je misschien afvraagt waarom ik in deze tijd van het jaar nog een bikini aanschaf? Nou daar heb ik een hele goede reden voor: ze zijn nu spot goedkoop! Ik heb 2 bikini setjes gekocht die bij elkaar nog geen 20 euro kosten..






Vaak bestel ik bij de H&M setjes, dit doe ik omdat ik dan zeker weet dat ik minstens 1 kledingstuk heb die bij dat item past, het volgende setje vond ik zo leuk dat ik hem wel moest bestellen! Zoals je ziet kost de rok normaal gesproken €14,95. Ik heb er echter maar €11,21 voor betaalt, ik heb namelijk een aantal kortingscodes gevonden! Bijvoorbeeld code 0560 geeft 25 procent korting op het duurste artikel!



Als laatste heb ik nog een aantal kleine dingetjes geshopt, zoals bijvoorbeeld van die wat langere sokken, dit vind ik ontzettend leuk staan boven bijvoorbeeld bruine laarsjes! En ik ben alvast weer op handschoenen jacht gegaan, nou ja in dit geval dan wanten..


WOW!  Zoals je ziet heb ik in totaal meer dan 45 euro korting! Thanks Sale van H&M en de kortingscodes! Wat ik wel een nadeel aan online shoppen bij de h&m vind is dat het soms enorm lang duurt voordat je je bestelling binnen hebt. Zo wordt deze bestelling in November pas geleverd..  


Koop of bestel jij liever kleding bij de H&M? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen