Cadeautip: bakken en verpakken


Wie houd er nou niet van lekkere cupcakes of koekjes bakken? Ik snap meiden misschien wat meer dan jongens, maar dat houd me niet tegen om dit ontzettend leuke Sinterklaas/verjaardags cadeautje met jullie te delen!

 Zelf was ik altijd dol op koekjes bakken, vooral rond de tijd van kerst en Sinterklaas kon ik uren in de keuken staan bakken en kliederen. Ik heb een vriendin die dól is op alles wat met cupcakes en dergelijke te maken heeft. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het ontzettend moeilijk vind om cadeautjes voor iemand anders uit te zoeken, meestal ga ik eerst brainstormen: wat vind hij/zij leuk, wat zijn haar/zijn hobby's, wat doet hij/zij voor sport etc.



Gelukkig was het dit keer niet zo moeilijk, ik had meteen al in mijn hoofd dat het met CUPCAKES te maken moest hebben! Toen ik in de Action liep (wat altijd al 1 van mijn favoriete 'rommel' winkels is) kwam ik dit ontzettend leuke setje tegen. Het is een pakketje dat verschillende onderdelen bevat waarmee je je cupcake leuk kunt verpakken, weggeven etc. In het setje kun je vinden:







Bakken en verpakken ♡ is te koop bij de Action filialen

4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk pakketje! Erg leuk om als cadeau te geven! Volgensmij is er ook eentje met jampotjes en dingen hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk pakketje!! Dit zou mijn zus super leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah bedankt voor de leuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn moeder heeft zo'n setje gekocht, maar dan voor het maken van jam! Zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen