Catrice Eve in Bloom | Nagelstickers


Zoals jullie misschien wel weten komen merken zoals Catrice vaak met nieuwe collecties. Dit betekent dat de oude collectie zo snel mogelijk verkocht moet worden en dit gebeurt vaak met veel korting! Daarom nam ik uit de oudere collectie van Catrice: Eve in Bloom, deze vrolijke nagelstickers mee!




Zoals ik vertelde gaan de oudere collectie dus met (veel) korting de winkel uit, de nagelstickers kostten eerst 4 euro (wat ik best duur vind voor nagelstickers!) en ik heb ze meegenomen voor 1 euro. Ze hebben een vrolijke bloemen print. De nagelstickers zijn ontzettend makkelijk aan te brengen, hier de stappen die je moet volgen:
  1. Duw je nagelriemen terug
  2. Kies voor elke nagel de juiste sticker uit 
  3. Plak een sticker op je nagel en vouw deze dubbel
  4. Door het te vijlen haal je de overige restjes weg
  5. Als laatste breng je er een top coat over aan!
De nagelstickers blijven naar mijn gevoel ontzettend goed zitten! Het is denk ik wel slim (als je ze lang wilt laten zitten) om er top coat over aan te brengen. Verder hoef je er helemaal niks aan te doen! 



Eve in bloom nagelstickers €1,- (normaal €3,99) | te koop bij Kruidvat en Trekpleister

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stickers! En slim dat je er een topcoat overheen doet, dat doe ik normaal nooit, dus dat ga ik onthouden! x

    BeantwoordenVerwijderen