Films die ik nog wil zien


Ik ben altijd al ontzettend fan van films geweest, het heeft me nooit echt uitgemaakt in welke genre die was, als ik maar lekker even kon ontspannen en helemaal in een verhaal kon kruipen. Ik moet zeggen dat ik daarom ook al aardig veel films heb gekeken de afgelopen jaren maar er zijn natuurlijk nog heel veel meer die ik wil zien, ik heb een aantal op een rijtje gezet!

Spring breakers

One day

The hunger games: Catching Fire

We're the Millers


Er zullen natuurlijk nog wel heel wat meer leuke films zijn, maar deze heb ik op het oog! Ook ben ik van plan om een abbonnoment te nemen op Netflix, via deze 'site' kun je voor 8 euro in de maand alle films en series (of nou ja, wat zij ter beschikking stellen) onbeperkt kijken. 

Heb jij al 1 van deze films gezien?
Welke lijkt jou het leukste?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb nog geen 1 film hier van gezien, maar ze lijken me heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb we're the millers gezien. Echt een aanrader, echt hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen