Forever 21 | herfst wishlist


Nu de herfst begonnen is, ben ik alvast wat kleren aan het inslaan voor de koude periode. Als ik opzoek ben naar kleding en dergelijke kijk ik natuurlijk even op 1 van mijn favoriete sites: forever21.com






Ik begin met de broeken, ik heb dit keer expres niet bij de 'shorts categorie' gekeken. Het wordt nu natuurlijk kouder en dan ga ik in ieder geval geen kort broekje meer dragen, dus om de verleiding te voorkomen keek ik daar niet! Maar goed, wel nam ik een kijkje bij de lange broeken en daar kwam ik deze 3 leuke tegen. De eerste 2 broeken zijn niet erg opvallend, de eerste (links) heeft wel een leuk detail op de broekzakken maar voor de rest is hij vrij rustig. De derde is wat meer "risico", het is een knal rode broek! Hij lijkt me zo gaaf omdat je het erg leuk met zwart kan combineren en dat heb ik nou eenmaal veel in mijn kast hangen.


Als tweede vond ik deze leger-jas ontzettend gaaf! Ik denk dat hij leuk te combineren is, ondanks dat hij best wel opvallend is.. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen, leuke item!



Forever21 heeft altijd ontzettende leuke truien en vesten en daarom heb ik ook bijna al mijn truien van daar! Als ik de eerste trui zie, ziet hij er lekker knus uit. Ik denk dat hij erg fijn zou zijn voor een koude regendag! Net zoals de eerste trui heb ik dat idee ook bij de tweede, vind je de lip niet ontzettend grappig? Ik vind het leuk bedacht! Als laatste een soort bloes, je ziet het de laatste tijd wel vaker dat meiden een geruit bloesje om hun middel heen wikkelen. Ik vind het een leuk effect en zou dus ook wel 1 in mijn kast hebben willen hangen!




Als laatste schoenen en een accessoire, ik denk dat ik de schoen het allerliefste van alles wil. Ik vind hem zo gaaf! Hij heeft een metal glans en is een mooie, stevig boots. Ik heb al wel een paar van dit soort schoenen, maar een metal glam soort zou ik nog wel heel graag willen! Al laatste een witte, statement ketting. Ik twijfel nog wel een beetje of ik de 'vorm' van de ketting wel mooi vind (ik zou het mooier vinden als hij een wat rondere vorm zou hebben) maar de witte parels vind ik wel heel leuk!

Wat vind jij het leukste item van deze wish list?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen