Garnier pure active exfobrusher


Iedereen heeft wel is last van puistjes en dan kan ik volgens mij vooral spreken over mijn jonge lezeressen. Geen zorgen! Garnier is al een tijdje geleden met de 'Pure Active' lijn op de "markt" gekomen. Deze lijn is speciaal ontwikkeld voor jongeren die last hebben van (hardnekkige) onzuiverheden. Elk product in deze lijn zorgt ervoor dat je puistjes op een goede manier kan bestrijden! Vandaag vertel ik mijn eerste indruk en leg ik uit hoe je de Exfobrusher gebruikt.

De eerste stap naar een zuivere, mooie huid is goeie reiniging. Hiervoor zijn twee stappen nodig: milde scrub en diepe reiniging. De Exfobrusher van Garnier heeft die twee stappen in één gestopt! Het borsteltje zorgt voor een milde maar grondige scrub. Ook zit er Herba-repair in het product, deze combinatie zorgt voor de perfecte reiniging tegen puistjes en littekens.



Hoe gebruik je de brush?
  1. Draai de kop van het borsteltje een halve slag. Maak de Exfobrush nat onder de kraan en zorg dat je gezicht een beetje vochtig is.
  2. Knijp in de verpakking, hierdoor komt er een soort facewash naar "buiten".
  3. Ga met rond draaiende bewegingen over het je hele gezicht heen, neem vooral de 'vette' gedeelten van je huid mee (in mijn geval bijvoorbeeld de t-zone).
  4. Draai de kop van het borsteltje vervolgens weer een halve slag om hem te sluiten.
  5. Spoel je gezicht af met lauw water.
  6. Als laatste maak je de borstel schoon onder de kraan.
Ik heb de Exfobrusher nu 1 keer gebruikt, hierdoor kan je natuurlijk niet meteen resultaat zien dus ik ga hem voor jullie een aantal weken testen, maar ik had wel het gevoel dat mijn gezicht uitstekend gereinigd was! Wel vind ik dat de haartjes op het borsteltje nóg wat zachter hadden gemogen.. Verder ben ik tot nu toe erg tevreden met dit product en ben heel erg benieuwd of het ook echt werkt!


Garnier Pure Active Exfobrusher: €8.39 | te koop bij de drogist

Kende jij deze lijn van Garnier al en heb je er wel is iets van gebruikt? 

2 opmerkingen:

  1. Leuke review. Ben erg benieuwd naar het resultaat over een paar weken!
    Ik skip garnier voortaan toen ik 15 was had ik een een make-up remover gekocht van garnier
    en na gebruik ik kreeg opeens súper veel bultjes op mijn voorhoofd.

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een fijn product, alleen best prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen