Kate Moss | lasting finish Rimmel lipstick


Vorig jaar bracht Kate Moss in samenwerking met Rimmel London een prachte lijn met lipsticks uit. Eerlijk gezegd was ik op dat moment niet ontzettend enthousiast, dit was ook mede omdat ik toen nog niet mijn liefde voor lipsticks had gevonden, nu ik die wél een soort van gevonden heb baalde ik ervan dat ik er nog geen één van in mijn stash had zitten. Hier moest natuurlijk zo snel mogelijk verandering in komen, want wat zijn dit prachtige lipkleuren!



Goeie, mooie lipsticks zijn over het algemeen duur. Ook de lipsticks van Rimmel London, daarom was ik ook ontzettend blij dat Kruidvat afgelopen woensdag met een onwijs leuke actie kwam: alle make-up artikelen waren 1+1 gratis! Dit was dé kans om wat mooie (prijzige) artikelen te scoren. Eerder heb ik al een artikel geschreven over de primer van NYC, die ik ook tijdens deze actie heb gekocht, zal ik over dit product net zo enthousiast zijn? 

In totaal zijn er 6 kleuren, nude kleuren, maar ook een prachtige vuur rood, paars (!) en een opvallende roze. Helaas hebben de lipsticks geen naam, maar zijn ze aangegeven met nummers. Alle kleuren zijn creamy, oftewel: er zitten geen glitters of shimmers in, hier ben ik zelf altijd wel fan van! De lipsticks zijn ontzettend goed gepigmenteerd en lekker romig. 

Met flits

Zonder flits

Ik heb gekozen voor de kleur 05, een goed gepigmenteerde roze kleur. Ik vind hem zo ontzettend gaaf! Hij is niet te subtiel, maar hij valt ook niet té erg op, waar ik namelijk niet zo van houd. Ik moet namelijk nog een beetje wennen aan het dragen van lipstick, maar met deze kleur komt dat helemaal goed! 



Kate Moss lasting finish Rimmel London lipstick €9,49 te koop bij o.a. het Kruidvat 

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kleurtje!! :) Ik vind deze lipsticks ook zo fijn, ik heb de paarse haha en een donkerrode! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur! Vind het normaal ook een beetje te duur, maar met zo'n actie kun je idd wat nieuwe dingen uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze liggen ook bij de Big Bazar voor 3 euro! Heel fijn zijn deze :)

    BeantwoordenVerwijderen