Lauren Conrad | Beauty


Elke dag ben ik wel op Google te vinden zoekend naar tips en trucjes om bijvoorbeeld mijn haar mooi te maken voor een foto, die ene leuke nail art uit te proberen enzovoorts. Het is natuurlijk veel leuker (en praktischer) als allemaal van dit soort tips in 1 boek staan. Dit dacht reality ster en beautyguru Lauren Conrad ook. Haar eigen geschreven boek gaat over beauty, ze geeft ontzettend veel tips en trics om jou op weg te helpen naar de 'perfecte' look. 



Om te beginnen: de uitstraling van het boek. Is het niet fantastisch mooi?! Op de 'cover' staat Lauren met een prachtige look die je ook ik het boek terug vind. Verder is het mooi wit met niet te veel poespas, een rustige, mooie uitstraling!


In Beauty word je rond geleid door Lauren, het is net alsof je naast je staat om alles in de puntjes perfect te kunnen uitleggen, aldus mijn beleving. Ook geeft ze niet alleen tips, er komen ook wat verhalen tussen door. Bijvoorbeeld over haar ervaring met haarverf en hoe haar moeder haar heeft ge├»nspireerd. 

Niet alleen make-up word in het boek behandeld, maar ook kleine dingetjes wat met beauty te maken heeft. Zoals nagel verzoring, haar verzorging of wat ik een heel leuk stukje vond: beauty crimes. 



Lauren door de jaren heen

Het 276 pagina's dik tellende boek staat bom vol met informatie, bevat mooie foto's en handige tips. Meerde mensen zeggen dat ze het meer een 'bank boek' vinden, maar ik kan hem ook heerlijk in m'n warme bedje lezen!


'Beauty van Lauren Conrad is een sprookjes boek voor iedereen die van beauty houd. ' aldus beautyguru Vera Camilla. 

Lauren Conrad Beauty Nederlands: € 17.95
Lauren Conrad Beauty Engels: € 13.99

1 opmerking: