Maybelline Big Eyes Mascara


Toen ik met deze mascara kwam aanzetten moest mijn moeder lachen, ze vertelde: 'Vroeger bestond er ook al een mascara met twee borstels, en wat heb ik toen met lelijke wimpers rondgelopen!' Eerder zat dan op het ene borsteltje gewoon zwarte mascara en op de andere kant een witte mascara die diende als primer. En dat werkte dus niet altijd even goed..  Nu zijn de mascara's met dubbele kanten dus weer terug maar nu zijn allebei de kanten gewoon zwart! Misschien nog wel handiger is dat de ene kant van de mascara dient voor de bovenste wimpers en de andere kant voor de onderste wimpers. 


Borsteltje voor de bovenste wimpers

Borsteltje voor de onderste wimpers

Zoals je ziet zit er duidelijk verschil tussen de twee borsteltjes: het borsteltje voor de bovenste wimpers is groter en dikker. Volgens Maybelline zijn het de spiraalborstel en het speciale miniborsteltje, wat deze mascara goed maakt. Hier ben ik het helemaal mee eens. Door het kleine borsteltje voor de onderwimpers is het zo veel minder geknoei dan wanneer je me met z'on mega borstel heel voorzichtig langs je wimpers probeert te 'strijken'. 

Het aanbrengen van de mascara gaat makkelijk en ik ben tevreden met het effect. Het borsteltje voor mijn bovenste wimpers zorgt ervoor dat mijn wimpers langer en voller lijken. Over het andere borsteltje ben ik nóg meer te spreken, ik vind het zo handig!


Ik vind deze mascara niet alleen heel leuk, maar ook fijn werken! Toch vind ik het resultaat bij mijn onderste wimpers net wat beter uitpakken dan bij mijn bovenste, daar heb ik namelijk het gevoel dat het te snel vervaagd. Wel is de mascara aan de dure kant, maar eigenlijk zijn het ook 2 mascara's!

Maybelline Big Eyes Mascara: €15,99 | te koop bij de drogist

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen