New in: mijn 1ste statement ketting!


Ik houd erg van accessoires, maar heb er nog niet zo veel in mijn collectie zitten. Vooral kettingen vind ik moeilijk te shoppen, ze zijn vaak erg duur of net niet de mooiste vorm. Maar zoals je aan de titel kan zien, heb ik gister mijn 1ste statement ketting in de brievenbus gekregen! 

Ik heb voor een koraal roze kleur gekozen, misschien past het niet helemaal meer bij dit seizoen, maar ik vond de kleur gewoon zo ontzettend mooi dat ik hem nu wou hebben! 

De ketting komt van miniinthebox.com , hij kostte maar €5,50. Ja maar 5 euro! Dat vind ik echt niet duur voor een statement ketting. Ik heb wel ontzettend lang moeten wachten op mijn bestelling, schrik niet, maar het duurde net iets minder dan 2 maanden!

Het lange wachten was dus echt een groot minpunt, maar wat ik ervoor gekregen heb maakt dat weer goed. Ik ben heel blij met deze ketting!

Statement ketting €5,50 

8 opmerkingen:

  1. Wow dat is wel echt heel erg lang wachten zeg! Gaven ze nog een reden op?
    Gelukkig ziet de ketting er erg mooi uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee.. En wat ook vreemd was, is dat ik 'al' na twee weken een mailtje kreeg met: we hopen dat u blij bent met uw bestelling. Het zou wel aan de leverancier hebben gelegen!

      Verwijderen
  2. Ik heb dezelfde besteld en bij mij duurde het helaas ook 2.5e maand, ligt denk ik aan miniinthebox!

    Leuke blog btw! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dezelfde besteld en bij mij duurde het helaas ook 2.5e maand, ligt denk ik aan miniinthebox!

    Leuke blog btw! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt, het bestellen daar duurt ontzettend lang, maar als je het eenmaal heb maakt het alles weer goed <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat het zo lang duurde maar wauw je ketting is wel echt suuuuper mooi!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker jammer van de levertijd maar het was het wachten uiteindelijk vast waard? :)

    BeantwoordenVerwijderen