NYC smooth skin perfecting primer


'De basis is net zo belangrijk als de outfit zelf'. Hiermee heeft NYC natuurlijk helemaal gelijk. Onder mijn oogschaduw draag ik altijd een oogschaduwbasis, maar waarom heb ik dan nog nooit een primer in mijn handen gehad? Met de nieuwste primer van NYC wil ik hier verandering in brengen. 


De meeste primers gebruik je om te zorgen dat je foundation of BB cream lang en egaal op je huid blijft zitten. Ik zeg niet voor niets de meeste, want NYC legt bij deze primer meer de nadruk op het minder zichtbaar maken van lijntjes en je onzuiverheden minder laten opvallen. De primer bevat vitamine E en andere verzorgende bestanddelen die je huid verzorgen en hydrateren. Door de lichtreflecterende deeltjes in de primer, moet het je een gezonde glans geven. 

Een kleine tegenvaller, want ik was juist benieuwd of met een primer daad werkelijk je foundation langer blijft zitten, eerst maar is even testen op mijn huid.


De primer bestaat uit een witte substantie die niet meer zichtbaar is als je hem hebt uitgesmeerd. Ik vind de substantie fijn, het is makkelijk smeerbaar en voelt niet 'vet' aan op je huid.

Een tube NYC smooth skin perfectining primer bevat 30 milliliter waar je aardig mee vooruit kan! Ik vind het erg fijn dat het een tube is, hiermee kan je namelijk makkelijk de hoeveelheid doseren. Ik was overigens niet de enige die het apart vond dat er 'Shade 684' opstaat. De primer heeft namelijk maar 1 kleur in het assortiment. 


Gelukkig werkte de primer prima bij mij! 'S morgens heb ik hem aangebracht en 's middags (rond 4 uur) zat mijn foundation er nog aardig netjes op. Ook al heb ik nog nooit eerder een andere vergelijkbare primer getest, ik ben er van overtuigd dat er betere bestaan. Maar toch voor deze prijs ben ik blij met de uitkomst! 

NYC smooth skin perfecting primer €3,49 | te koop bij o.a het Kruidvat

3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Heb zelf nog nooit een primer getest, dacht altijd dat heb ik niet nodig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was er heel benieuwd naar! Goede review! :)

    BeantwoordenVerwijderen