Random favorites #1


Ik probeer altijd zoveel mogelijke nieuwe producten te gebruiken. Dit lukt me aardig goed, maar soms heb ik toch een aantal dingetjes waar ik aan vast blijf kleven en dan toch wel grote favorieten worden. Dit soort momenten heb ik niet vast elke maand, dus daarom heb ik ook geen favorieten van de maand artikels, maar af en toe heb ik toch wat favorieten verzamelend en die wil ik graag met jullie delen!



Ik begin met 1 van mijn grootste favoriet van het moment, de Big eyes mascara van Rimmel Londen. Ik heb hier eerder ook al een artikeltje over geschreven en was er toen erg enthousiast over. Nu, een tijdje later, kan ik met grote overtuiging zeggen dat dit 1 van de fijnste mascara van Rimmel is!



Als tweede favoriet heb ik gekozen voor een voedende, dikke en fijn werkende crème van Nivea. Ik gebruik hem altijd voor het slapen gaan en heb hem daardoor ook standaard op mijn nachtkastje staan. Als ik 's morgens wakker word heb ik een heerlijk zacht aanvoelende huid!



Als derde favoriet heb ik deze ontzettend mooie, speelse blush van Essence. Hij heeft een legerprint 'achtig' patroon en bevat verschillende kleuren. Het fijne aan deze blush vind ik dat hij zo mooi opbouwt, hij is gewoon heel fijn in werking!


Als laaste een poederkwast van de Hema. Hij ziet er niet alleen heel erg mooi en chic uit, maar hij werkt ook heel fijn! Hij is aardig groot, dus je poeder is snel en makkelijk te verdelen over je huid met deze kwast. Wel vind ik dat de haartjes nóg wat zachter hadden gemogen, maar dit komt misschien ook wel omdat ik een hele gevoelige huid heb.. 

Wat zijn jouw random favorites? 

4 opmerkingen:

  1. Het lijken me erg fijne dingen!! Ik heb nivea soft ook, zo fijn spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat slim om je crème voor het slapen op te smeren, dat is echt een handige tip! (:

    BeantwoordenVerwijderen