Review Dove deodorant


Ik ben enorm fan van de deodorants van Dove. Ze werken bij mij erg goed en lang, maar ik heb toch nog bij geen 1 deodorant echt een 'wauw' gevoel. Zo ben ik helemaal géén fan van welke spuit deo dan ook en niet alle rollers werken bij mij perfect. Tot dat ik deze twee deo's tegen kwam in de op=op shop, zijn dit mijn nieuwe favoriete deo's?




Ik heb voor de 'geuren' Original en Go Fresh gekozen. Ze komen allebei in een mooie en handige verpakking. Dove Original is een ,zoals de naam al zegt, neutrale geur, hij doet goed zijn werk en beschermt je tegen vieze geuren maar is niet heel speciaal. In tegen deel tot de Dove Go Fresh! Dit is echt een ontzettend lekkere, frisse geur. Met de topgeuren komkommer en groene thee. Mhh, heel lekker!



Door aan de 'onderkant' te draaien, komt "de deo" naar boven. Het is dus een rol deodorant maar dan nét even anders, haha! De deodorant blijft echt ontzettend lang zitten! Ik vind de geuren heel fijn en dat het een rol deo is maakt het helemaal af. Ik ben hier ontzettend enthousiast over! 




Dove Original en Dove Go Fresh zijn o.a te koop bij de op=op shop | €5,- (per 2)

4 opmerkingen:

  1. Die lijken me fijn! Ik vind Dove deo's sowieso de beste. Ik gebruik eigenlijk altijd spuitdeo's omdat ik dat toch iets hygiënischer vind. Maar het is maar net wat je fijn vindt, natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne revieuw! Het lijken me goede deo's :)

    BeantwoordenVerwijderen