the autumn tag


Zoals jullie misschien al wel een beetje hebben kunnen merken, ben ik dol op TAGS! En laat het nu ook nog is zo zijn dat ik dol ben op de herfst, daarom twee favoriete 'dingetjes' in 1 artikel gestopt en is daar uitgekomen: The Autumn TAG!

Wat vind je het leukste van de herfst?
De gezelligheid. Ik weet het, klinkt nogal cliché, maar ik ben niet iemand die erg dol is op bladeren of regen in de herfst. Het geeft me gewoon een ander gevoel dan in de zomer, we mogen ons weer lekker warm aankleden, het is nog net niet zo knus als in de winter maar het is zeker een leuk seizoen!

Favoriete drankje in de herfst?
Ik woon niet dicht bij een Star Bucks of zoiets, dus ik kan niet zeggen dat ik dat 'ene' drankje van de Star Bucks zo goed bij de herfst vind passen. Nee, voor mij is het gewoon thee, bijvoorbeeld Rooibos of Kaneel vind ik heel erg lekker in de herfst. 
Favoriete geur of kaars?
Dit vind ik best wel een moeilijke want eigenlijk heb ik nooit een kaars aanstaan (haha). Maar als ik dan moet kiezen ga ik of voor vanille, of roos. Ik vind dit allebei een beetje 'aparte' geuren en daardoor spreken ze me wel heel erg aan. Nu heb ik trouwens een kaars met rozen geur, ben heel benieuwd hoe hij zal bevallen!

Favoriete lipstick?
Met stipt op nummer 1: Miss sporty bubble gum. Dit is een koraal kleur met een beetje oranje ondertoon, dit vind ik zo leuk voor in de herfst! In de herfst ben ik iemand die liever warme en wat donkere kleuren draagt. 


Favoriete muziek of band?
Ik ben niet echt 'fan' van iemand, ik heb natuurlijk wel een paar zangers of zangeressen die ik leuk vind, bijvoorbeeld: Katy Perry, Rihanna, Ron Pope, Passenger of bijvoorbeeld Miley Cyrus. 

Favoriete outfit in de herfst?
Ik hou van bijvoorbeeld een spijkerbroek en een vest, maar daar moet dan wel een bijzonder shirtje onder! Ook ben ik de laatste tijd erg van de laarsjes. 

Favoriete plaats waar je wilt zijn rond deze tijd?
Lekker in mijn eigen huis, op mijn eigen kamer, in mijn eigen wereldje. Als het bijvoorbeeld regent kan ik uren lang met mijn blog en youtube bezig zijn, of ga ik heerlijk in m'n bed een boek lezen..!


Wat vind jij van deze TAG?
Vind jij de herfst ook een leuk seizoen? 

1 opmerking: