Vakantie Ameland 2013


Elk jaar ga ik met mijn gezinnetje (meestal in de herfstvakantie) een weekje naar Ameland en vorige week vrijdag was het weer zo ver! Na school meteen me koffer ingepakt en de auto in, elk jaar heb ik er altijd super veel zin in, ik ben dol op het strand en de leuke dorpjes daar! Ik heb een hele leuke week gehad en heb veel (herfst) foto's kunnen maken. In dit artikeltje laat ik je alle foto's zien en deel ik mijn ervaringen!


Het is gelukkig niet zo ver rijden naar de boot, helaas had de boot enorme vertraging. Hierdoor kwamen we pas 's avonds in het donker bij ons huisje aan, terwijl ik van plan was om nog even over het strand te gaan wandelen en een paar mooie foto's te 'schieten'. Maar goed, gelukkig zaten we nog lang op het eiland dus ik had alle tijd!

De eerste paar dagen hebben we niet zo veel gedaan, vooral de eerste dag hebben we het huisje ingericht, het dorp verkent en heerlijk de hele dag verder niks gedaan. We zijn natuurlijk niet de hele week lui geweest, met onze gehuurde fietsen hebben we een flink deel van het eiland gezien, we hebben gewandeld over het strand en in het bos van Ameland en we hebben heerlijk gegeten bij Tante An (mijn favoriete restaurantje op Ameland!). 


De Wielewaal was het huisje waar we in verbleven, hij is heel knus en gezellig. We hebben hier ook al twee keer eerder in doorgebracht dus het was wel een beetje vertrouwd!







Ik heb echt een geweldige vakantie gehad, met mooi weer, vriendinnen, familie én veel warme chocolademelk! 

3 opmerkingen: