Webshop review: USFOODZ


Volgens mij ben ik niet de enige die gefascineerd is door het land Amerika. Niet alleen de taal, grote steden en mooie huizen daar spreken me aan, ook het grote assortiment eten (vooral snoep) in Amerika vind ik echt te gek! Van rainbow Skittles tot mini marshmallows voor in je zondagse warme chocolademelk. De 'Nederlandse' webshop USfoodz hebben precies die leuke snoepjes en cake mixen uit Amerika die ik ontzettend graag in mijn kast zou willen hebben!

De site is erg overzichtelijk en ziet er leuk uit. Je hebt verschillende categorie├źn: dranken, Snoeps & snacks, Food, Non-Food en Speciale aanbiedingen. Ik vind natuurlijk de Snoeps & Snacks categorie het aller leukste! Er zijn zo ontzettend veel leuke snacks op de site te bestellen, vooral de verschillende Skittles vind ik heel leuk!

Verder heb je nog een paar populaire drankjes, ik zal alles wel willen uitproberen!

Ik heb nog niks besteld, maar ga dit zeker doen. Zouden jullie hiervan misschien een soort van unboxing willen zien? En hebben jullie een aanrader van wat ik ├ęcht zou moeten bestellen?

Je kan deze onwijs leuke snoeps, snacks, drankjes of cake mixen bestellen op: usfoodz.nl

Heb jij hier wel is iets op besteld?

2 opmerkingen:

  1. Ik wil zo graag iets bestellen!! haha Alles lijkt me zo lekker!! :) Een unboxing zou ik echt heel erg leuk vinden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke webshop! Ik vind Reese's chocola heel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen