Bestelling Nelly.com


Voordat ik ga vertellen wat ik heb besteld, wil ik Jennie van Jennie from the blog 'bedanken' voor de tip van de sale bij Nelly.com! Alle truien waren namelijk 13,95. Op sommige zat zelfs 71% korting! Ik moest hier natuurlijk van profiteren en heb daarom twee truien binnen gekregen gister ochtend.

In totaal heb ik twee truien gekocht en moest ik dus ongeveer 28 euro betalen in plaats van 96 euro! Mega veel korting dus en het zijn alle twee hele leuk truien, goede deal!


Onder de zwart grijze trui heb ik een rode flanel aangetrokken. Omdat zwart en grijs natuurlijk een beetje saaie kleuren zijn, wou ik hem nog wat meer laten spreken en heb daarom gekozen voor een bloesje. Dit kan natuurljk bij elke trui, vind je hem een beetje saai? Trek er dan een blouse onderaan en laat het kraagje zichtbaar zijn, super leuk!


Leuk detail: op de Navy blauwe trui zitten op de schouders sterretjes. Ik vind de kleur alleen al opvallend maar dit detail laat hem nog meer spreken! Dezelfde trui was er ook nog in het leger groen wat ik ook een super mooie kleur vond.

Helaas was deze aanbieding maar eventjes geldig (weet niet precies hoe lang) en zijn de truien nu weer hun oorspronkelijke prijs.. Hopen dat Nelly snel met nog z'on soort aanbieding komt!

9 opmerkingen:

  1. leuke truien! jammer dat ik die actie heb gemist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He verdorie wat een goede actie! haha. Ik vind ze beiden super leuk! Ik pas niet meer in mijn bloesjes dus ik kan er geen aan onder mijn truien, balen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really love this post dear, amazing pics!
    you are an amazing blogger, I’m following your blog now!

    I’m following you on all social networks, follow me and get in touch!

    I’m waiting for your opinion on my latest post!
    BABY WHAT’S UP.COM

    An amazing gift is waiting for you, c’mon!
    CHRISTMAS GIVEAWAY

    Kisses from Italy, Alis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat heb je leuke truien besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke truien!

    P.s. ik volg je op Bloglovin, volg je me terug? Thnx!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankopen! De blauwe met sterretjes vind ik echt onwijs tof. Wat een leuke blog heb je trouwens, ik volg je vanaf nu op Bloglovin! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke truien! Ik heb zelf ook een trui besteld en die is gisteren binnengekomen. Echt een fijne actie was dat!

    BeantwoordenVerwijderen