Christmas TAG


Yay, ik heb weer een TAG gevonden en hoe toepasselijk, een kerst TAG. In dit artikel geef ik antwoorden op de vragen en zoals jullie natuurlijk weten ben ik dól op kerst, dus als je denkt dit artikeltje snel door te lezen, heb je het waarschijnlijk mis..

Christmas Song
Deze vraag had ik stiekem al verwacht en al een beetje op voorbereid.. Het punt alleen is, is dat ik zo veel kerst liedjes onwijs leuk vind. Maar ook van hele kerstalbums kan ik genieten. Bijvoorbeeld die van Michel Bublé, die kan ik echt de hele dag door luisteren! Maar ook de liedjes die al wat 'ouder' zijn vind ik onwijs leuk, je verwacht het waarschijnlijk al, bijvoorbeeld All I want for Christmas is you van Mariah Carey! 

Christmas Movie
Ook een lastige vraag, want ik kijk niet zo veel kerstfilms.. Wel heel veel toen ik klein was, maar dat is nu wat minder. Wat ik me nog kan herrinneren is dat ik de film 'The grinch' onwijs leuk vond! De film heeft een warm verhaal, maar aan de andere kant is hij ook spannend.


Christmas Wishes
Dit jaar heb ik voor het laatst Sinterklaas gevierd, dus dit jaar ga ik nog niet uitgebreid Kerst vieren. Natuurlijk ga ik gezellig met mijn familie eten en ik krijg wat kerstgeld. Wat nu op het bovenste puntje van mijn wishlist staat is een nieuwe fotocamera. Ik ben er al een tijd voor aan het sparen en met dit kerstgeld hoop ik dat ik hem eindelijk ga kopen!

Christmas Look
Dit verschild niet zo veel bij mij als bij anderen. In de winterperiode draag ik meer donkere kleuren. Ook rode oogkleuren vind ik super mooi rond deze tijd! Hier zou ik dan ook voor gaan tijdens mijn kerstdiner, een zwart ooglook met een rode twist.

Christmas Clothes
Yay, ik mag weer galajurkjes dragen! Ik vind dit zo onwijs leuk, misschien omdat je dit natuurlijk niet vaak draagt en je je daardoor bijzonder voelt? Ik weet niet precies waarom, maar ik vind het heel leuk om tijdens kerst lekker veel mooie jurkjes te dragen!

Inside of outside
Ik vind dit echt aan het weer liggen. Ik woon aan het water en als we geluk hebben kunnen we in de winter schaatsen. Het liefst ben ik dan de hele dag buiten, lekker een frisse neus halen en van de kou genieten. Maar als het bijvoorbeeld regent (waar ik écht een hekel aan heb) dan zit ik het liefst binnen met een kop warme chocolademelk en een berg tijdschriften.


Perfect Christmas
Iedereen heeft een beeld van hoe zijn of haar perfecte kerst eruit ziet. Mijn perfecte kerst is eigenlijk heel simpel: family time. Ik vind het heerlijk om met z'n allen in de woonkamer te zitten, kachel aan, hapjes en verhalen vertellen. 

Christmas Tree
Wij hebben voor zover ik weet, altijd al een echte kerstboom. Dit vind ik eigenlijk ook wel het leukste, het is natuurlijk wel zo dat je hierdoor veel naalden in je huis hebt rondslingeren, maar de geur. Er ruikt echt niks lekkerder dan een kerstboom!

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke tag! Leuk om te lezen. Ik heb zin in kerst! ♥

    BeantwoordenVerwijderen