Feestkriebels met Hema


Bij een feestelijke kerst of -winteravond kan een mooi lakje op je nagels natuurlijk niet missen. Nu is het op z'on leuke avond natuurlijk niet leuk als je aan komt zetten met een bruin of saai groen kleurtje, maar de glitter nagellakjes mogen weer uit de kast worden gehaald! Hema komt, net als veel andere merken, met een leuke kerstcollectie met onder andere deze leuke lakjes!

Ik weet niet zeker of er nog meer kleuren in dit assortiment zitten, maar ik bezit de kleuren 'Glitter Coral' en 'Glitter blue'. Ik vind de namen niet heel bijzonder, maar de lakjes zelf, wat onwijs veel mooie glitters!



Zoals ik al zei hebben beide lakjes onwijs mooie glitters! De rode (of nou ja, Hema vind het koraal) heeft wat fijnere glitters dan de blauwe en vind dit wel leuk. Zo zijn ze toch nog een beetje verschillend van elkaar! Op bovenstaande foto's zie je links de twee lakjes zonder flits en rechts met flits. 


De glitter lakjes van de Hema zijn super geschikt voor de feestdagen! Ze lakken heel fijn en dekken in 2 laagjes perfect, wel (dit is zo bij alle glitter nagellakken) is hij moeilijk te verwijderen.

4 opmerkingen:

  1. Mooie, feestelijke lakjes. Houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeh gorgeous! Ze zijn ook lekker feestelijk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Echt leuk voor kerst of oud en nieuw :)

    BeantwoordenVerwijderen