fotografie: Kerstvakantie

De kerstvakantie is nog niet zo lang aan de gang, maar ik heb al onwijs veel gedaan! Ik probeer van zo veel mogelijk momenten foto's te maken en vandaag laat ik een aantal foto's zien, zouden jullie het trouwens leuk vinden als ik er een serie van maak? Zo ja, dan heet dit artikel: Fotografie Kerstvakantie #1.


Ook al word het in deze periode super snel donker, ik vind het heerlijk om eindelijk goed de tijd te kunnen nemen voor product foto's. Eerder was dit iets wat ik het snelst moest doen omdat een artikel schrijven nou eenmaal veel tijd kost en ik had veel leer en -huiswerk.. In de kerstvakantie kan ik hier heerlijk de tijd voor maken!


Zelf had ik dit jaar via school geen kerstgala, maar mijn zusje en haar vriendin wel! Ik heb die avond dat ze het gala hadden de meiden heerlijk opgetut, hier een foto van vรณรณr de make-over.


Dinsdag ben ik met een vriendin naar de stad geweest. We hebben eerst op het station Starbucks gehaald en zijn daarna even de winkelstraat in gegaan. Nadat we even hadden rond geneusd zijn we naar de film 'Bro's before Ho's' gegaan. Een film die stiekem onwijs slecht is, maar daardoor hilarisch! Helaas was het onwijs vies weer, maar deze heerlijke Frappuccino maakte dat helemaal weer goed. 


Gister was het ein-de-lijk eerste kerstdag. Ik had er super naar uit gekeken, 's morgens heb ik met mijn gezin een heerlijk kerstontbijt gehad en daarna hebben we een super mooie (al vinden we zelf) taart gemaakt. 'S avonds hebben we heerlijk met de familie gegeten, met als toetje deze taart. Mhh!

Laat in de comments achter of jullie graag een serie van mijn kerstvakantie foto's willen zien, want ik heb nog vรฉรฉl meer leuke activiteiten en tripjes gepland staan! 

8 opmerkingen: