Midnight Memories van One Direction


Ik luister bijna altijd muziek via Youtube, ik vind dit super handig want je hoeft er niks voor te downloaden of betalen. Maar als de CD van je favoriete boyband wordt uitgebracht, moet je die natuurlijk hebben! Ik bedank Sinterklaas hier ook super voor en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik van de nieuwe CD van One Direction vind, genaamd Midnight Memories. 

Als eerste, zien de jongens er niet super hot uit op de voorkant van de CD?! Pfieuw, ik lust er wel pap van. Maar goed, we gaan het nu niet over de band zelf hebben, maar over hun nieuwe uitgebrachte album! Dit is overigens alweer het derde album van One Direction.



Midnight memories heeft in totaal 14 liedjes, waar we de eerste 2 al van kenden. Ook over de achterkant is goed nagedacht, het ziet er super leuk uit en het idee dat Harry een soort poster vast houd met de liedjes erop vind ik heel grappig! 

Ik heb niet echt een favoriet liedje van dit album, want ik vind alle liedjes super goed en leuk! Ik ben super blij met de CD en ga alle liedjes de komende tijd lekker meezingen en non stop draaien. 


Midnight Memories is nu te koop voor €17,99

3 opmerkingen:

  1. Ah die lijkt me echt heel leuk. Stiekem ben ik wel een klein beetje fan van One Direction. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik vind one direction echt geweldig, ze zijn zo leuk en ik ben echt dol op het album! Mijn favoriete liedje is toch wel strong denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb bijna geen leuke muziek op CD, vroeger kochten we wel altijd CD's haha. Ik denk dat ik er maar een paar moet gaan aanschaffen, toch leuk om te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen