Mijn eerste Essie nagellak


Ik ben als een kind zo gelukkig dat ik ein-de-lijk één, zeg maar gerust twee, lakjes van Essie in mijn bezit heb! Ik kwam gister bij de Jacob Kamst (een drogisterij) en zeg deze toffe actie, uit het oude assortiment zijn de lakjes 50% korting!

Ik heb voor de lakjes For The Twill Of It en Twin Sweater Set gekozen. Omdat het een oude collectie was, zaten er nog vrij 'zomerse' kleuren in. Gelukkig heb ik de twee mooiste en ook winterse kleuren er uit kunnen pikken!




Het eerste lakje is 'For The Twill Of It,' Een prachtig lakje met verschillende kleuren zoals paars, groen, blauw, grijs.. In elk licht is hij anders! Hij is dus wat apart, maar ik vind hem wel super mooi.




Het tweede lakje die ik heb gekocht is 'Twin Sweater Set'. Deze kleur is niet een 'normale' rood, maar iets donkerder dan normaal. Prachtig! Hij past perfect bij deze tijd van het jaar.

Ik ben onwijs blij met de lakjes en natuurlijk de actie! Ik heb in totaal 10 euro voor de lakjes samen betaald. Het spijt me dat ik geen swatches heb, want mijn nagels zijn er op dit moment uiterst slecht aan toe, vind ik zelf! 

11 opmerkingen:

  1. Prachtige lakjes & foto's! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Essie lakjes met 50% korting?! En het zijn ook nog eens twee super mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren! Ik heb nog geen essie lakjes, ben heel erg benieuwd hoe ze bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw mooie lakjes! Ik moet ook nog een keer me eerste essie lakje kopen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Ik ben fan van Essie nagellak en zag dat bij ons ook een aantal kleuren 50% waren afgeprijsd. Ik ben heel benieuwd naar de eerste dus ik denk dat ik die nog even ga halen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een goede actie!! Die eerste lijkt me heel tof, ben benieuwd hoe 'ie er op je nagels uitziet!

    Alvast fijne feestdagen,
    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw goede actie ik heb er ook nog geen één en wil wel echt gaan kopen ook van OPI!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah, die actie had ik ook gezien! Wat heb je ontzettend mooie kleuren gekocht. Ik heb één lakje van Essie, een beetje een koraal/oranje kleur. Hij is ontzettend fijn en blijft sowieso wel een week zitten, zelfs als je veel je handen wast of gaat zwemmen. Mooie foto's ook. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Balen dat ik deze actie gemist heb, Essie lakjes lijken me zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen