mijn favoriete mascara's


Over het algemeen is mascara het meest gebruikte beautyproduct, of laat ik het zo zeggen, je doet minder snel geen mascara op dan lipstick bijvoorbeeld. Ook heeft iedereen vast een favoriete mascara, bij mij zijn dit langzamerhand favorieten geworden. In dit artikel laat ik jullie mijn favoriete mascara's aller tijden zien!


Van links naar rechts: Sephora, Maybelline, Maybelline, Max Factor, Rimmel London


Zoals je ziet heb ik geen budget mascara's erbij gevoegd, want ik neig bij oog make-up (behalve oogschaduw) al gauw naar de iets duurdere merken. Misschien omdat ik denk dat dit resultaat mooier word of omdat het veiliger voelt?

Alle mascara's (behalve de Maybelline Big Eyes) hebben redelijk grote borsteltjes. Dit vind ik namelijk véél fijner werken, de reden hiervoor is omdat ik best volle wimpers van mezelf heb en het word een priegelig werkje als je ze met een klein borsteltje wilt 'opmaken.'

Alleen de Sephora mascara is niet meer in Nederland te koop.

7 opmerkingen:

  1. Ik heb die van MaxFactor ook en ik gebruik hem elke dag :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van Rimmel wil ik eens proberen want maybelline kan ik niet gebruiken (Alergische reactie :'( )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van MaxFactor wil ik nog uitproberen. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! En de mascara's lijken me stuk, voor stuk super fijn. Wel blijf ik het nog steeds super jammer vinden dat er geen Sephora meer in Nederland is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb de tweede en laatste ook en die vind ik erg fijn!
    Rimmel heeft ook een nieuwe zwart witte en die is ook echt super
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken ze nog geen van allen! Maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb op dit moment een mascara van miss sporty en oriflame, doen het beiden prima! :) Deze merken lijken me ook wel fijn

    BeantwoordenVerwijderen