My december in photo's


December is op z'n helft en het gaat veel te snel. Niet alleen december is zo voorbij, maar ook het jaar duurde voor mijn gevoel bij wijze van spreken een knipoog. Ik heb onwijs veel nieuwe dingen geleerd dit jaar en leuke dingen gedaan. Ook al is december nog niet voorbij, ik wil jullie al wel een aantal foto's laten zien die ik deze maand heb gedaan!

Ik was deze week twee keer het eerste uur vrij, dit gebeurt eigenlijk nooit. Als ik het eerste vrij ben, kan ik veel meer tijd nemen voor mijn ontbijt. Hier profiteerde ik dan ook van en heb een heerlijk ontbijt gehad, mhh. 
Eindelijk heb ik weer een win actie op mijn site staan! Het was veel te lang geleden en het is natuurlijk super tof als je heerlijk, warme sokken kunt winnen!

Ik ben als een kind zo gelukkig dat eindelijk de kerstboom weer mag worden opgezet! Ik vind dit zo'n onwijs leuke traditie. Hier zie je de kleine kerstboom die wij op onze keukentafel hebben staan, onze grote kerstboom staat ook dit weer op zijn oude, vertrouwde plekje in de woonkamer.


Ook heb ik deze week super veel geblogd, mhh I love it!
Als laatste ging ik vrijdag met mijn klasje paintballen! Dit is echt gaaf en je moet dit een keer geprobeerd hebben. Hierna heb ik nog 'Sinterkerst' gevierd met mijn lieftallige hockeyteam. 

8 opmerkingen: