My favourite nail polishes


Vandaag heb ik een nieuw beauty artikel voor jullie met dit keer mijn favoriete nagellak. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn nagels lakken niet altijd leuk vind, het is namelijk heel vervelend wanneer ik mijn best doe om zo mooi mogelijk m'n nagels te lakken en dat dit er dan al na 2 dagen 'afslijt'. Gelukkig heb ik dat niet bij alle lakjes en vandaag laat ik mijn favorieten zien!

NYC Pier 17 - NYC Red Melody

Ik begin met de twee donkere lakjes, ze zijn allebei van NYC. Het linker lakje, Pier 17 is een mooie klassieke donkerblauw met echt hele subtiele glitters. Ik vind de kwastjes van NYC ontzettend fijn, ze kunnen namelijk mijn nagel in drie strepen naast elkaar, perfect dekken. Het rechter lakje, Red Melody is een donker rode kleur die ik vind nijgen naar bordeaux rood. Vooral in de winter draag ik deze lakjes heel graag!




China Glaze Angel's Breath -  NYC Raindrop - OPI Happy Anniversary



Als laaste de lichtere kleuren, ik ben hier dol op! Vroeger droeg ik altijd van die foute knalroze kleuren en oubollige rode kleuren enzo. Niks mis mee, maar ik ben nu meer van de lichte kleuren op mijn nagels. Als eerste het lakje van China Glaze, wat een prachtige kleur is dit! Ik heb hem gekocht op een event en ik ben er nog steeds super blij mee. Het is een hele lichte roze, maar hij dekt met 2 laagjes super goed. Als tweede in de rij heb ik wéér een lakje van NYC, ik heb net al vertelt dat ik deze lakjes heel fijn vind, maar de kleuren vind ik vaak ook heel leuk! Raindrop is een prachtige baby blauw. Als laatste een lakje van OPI ik ben echt dol op dit merk, wel vind ik het prijzig voor nagellak. Dit lakje heb ik een keer kunnen scoren tijdens een sale en ook al was hij niet afgeprijsd. Ik had hem zeker meegenomen, want dit zijn ontzettend mooie, kleine glitters! 




Welk merk vind jij het fijnste qua nagellak?

5 opmerkingen:

  1. Mooie lakjes! Ik gebruik niet heel vaak nagellak, vind die van maybelline wel fijn werken, daar heb ik een potje van haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, alle vijf súper mooi! En die foto's, echt een stuk mooier dan die ik pas had gemaakt. ;) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal supermooie kleurtjes! Blauw lijkt vaak een niet zo voor de hand liggende kleur voor op je nagels, maar is zó leuk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zelf heel benieuwd naar de NYC lakjes. Vorige week heb ik ze in mijn handen gehad in de winkel en uiteindelijk toch terug gelegd. Jij raad ze dus aan? :D

    ps. Leuke naam van je blog, hihi. Toevallig heb ik gister een artikel over glitter nagellakjes geplaatst op mijn bijna gelijknamige blog.

    BeantwoordenVerwijderen