New addiction: Netflix


Iedereen kent zo langzamer hand Netflix wel. Dit is een programma waarmee je online via je computer, tv en zelfs je Wii zo vaak en lang als je wilt naar films en series kunt kijken. Ook ik zag het op vele blogs voorbij komen en kon de verleiding niet weerstaan en nu ben ik 'verslaafd.'

Natuurlijk kun je niet álle films hier vinden, maar wel heul veel! Ook hebben ze een aantal leuke series zoals Vampire Diaries, Gossipgirl of Pretty Little Liars (!). Het is maar goed dat ik vanaf vandaag vakantie zal hebben, want ik kan niks anders doen dan zoveel mogelijk films en series kijken op een dag! Ik vind het zo onwijs tof.

Ik maak nu nog gebruik van de actie, 1 maand gratis. Dit zal volgende maand dus afgelopen zijn en vanaf dan moet je per maand 7,99 euro betalen. Het klinkt best prijzig, maar voor dat geld kun je bijna 1 film kopen, veel voordeliger dus!

Ik ben heel benieuwd of jullie ook wel is van Netflix hebben gehoord en er ook gebruik van maken! Ook ben ik benieuwd wat jullie van mijn ervaring van Netflix en de tip vonden. 

Meld je hier aan! 

4 opmerkingen:

  1. Aaah, ik ben ook dol op Netflix! Ik ben zo gelukkig als een kind dat ik via daar Pretty Little Liars kan kijken, ik ben al bijna bij seizoen 3 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo grappig dat plaatje. Ik ben ook verslaafd; Vampire Diaries!! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spijtig genoeg kan ik me nog niet aanmelden bij netflix, hier in België werkt het nog niet. Maar ik ben ook verslaafd aan pretty little liars (ik bekijk het ergens anders.. Ik heb trouwens alles al gezien en je wordt er echt verslaafd aan!)

    BeantwoordenVerwijderen