Nieuwe layout!


EINDELIJK kan ik mijn nieuwe layout aan jullie laten zien! Ik heb hier zo ontzettend hard mijn best voor gedaan, het is zo vaak mislukt, maar hier is hij dan. Welkom op (de nieuwe) Photography by Roos.

Wat is er veranderd?
  • De header, de titel is wat subtieler, maar niet saai doordat eronder een aantal populaire artikelen staan!
  • 'About me' pagina + op de startpagina 
  • De bloglovin' button
  • De labels, ze staan nu niet alleen aan de sidebar, maar ook op de foto zelf zie je welk label ik eraan heb toegevoegd
  • Ook kun je nu alle artikelen zoeken via het 'zoekbalkje'
Ik weet niet precies hoelang ik eraan heb gewerkt, maar ik ben zeker een week alleen al met de codes in de weer geweest. Daarom ben ik heel erg benieuwd naar jullie mening, laat het vooral achter in de comments! Hebben jullie nog tips of verbeter puntjes, vertel dat er dan ook graag bij. Alle feedback is welkom! 

13 opmerkingen: