Persoonlijke Random Feiten


Vandaag had ik zin in een ander 'soort' artikel, ik schrijf de laatste tijd veel over beauty en lifestyle en vandaag wou ik meer een persoonlijke kant opgaan. Ik heb 10 feiten van mezelf op een rijtje gezet die ik met jullie wil delen.

1. Ik ben een persoon die het liefste de hele dag veilig achter zijn computer zit om te bloggen, film kijken, muziek luisteren etc. Het klinkt misschien lui, maar natuurlijk kom ik ook elke dag buiten, spreek ik veel met vriendinnen af. Ik heb het soms zo druk, dat ik me afvraag hoe het is om ook nog te werken.. Mijn moeder werkt bijvoorbeeld niet, maar die is ook de hele dag druk bezig met andere taken, heb ik wel zin en tijd om te werken later?

2. Mijn favoriete eten is lasagne, lasagne met courgette.

3. Mijn lievelingsvak is Engels, ik vind het heerlijk om een andere taal te kunnen spreken. Ik heb ook meer een talenknobbel dan een wiskundeknobbel, bah wat vind ik wiskunde een moeilijk vak!

4. Om nog even terug te komen op Engels, ik ben dól op Engeland. Toen ik nog niet geboren was, hebben mijn ouders samen in Engeland gewoond. Stiekem wou er iets in mij dat ze daar gebleven waren zodat ik daar ook kon wonen, maar zo is het niet helemaal gelopen. Als er dus aan mij word gevraagd: 'Waar zou je nog een keer naartoe willen of willen wonen?' Dan zeg ik met een volmondige JA Engeland!

5. Sommige mensen gaan eten als ze verdrietig zijn, sommige mensen gaan wandelen en ik ga muziek luisteren. Niet perse van die hele droevige of gevoelige liedjes, maar dan vind ik het juist lekker om naar vrolijke nummers te luisteren.

6. Pff, ik vind het super vervelend om hier over te praten. Al mijn hele leven kom ik 's avonds onwijs moeilijk in slaap. Zelfs de sterkte slaapdrank helpt dan maar een paar dagen en hierna begint het zelfde liedje weer. Gelukkig kan ik wel goed uitslapen, dus meestal heb ik wel genoeg slaap gehad!

7. Ik kan geen genoeg krijgen van het liedje 'All of me' van John Legend, ik ben niet alleen weg van John maar ook van dit liedje!

8. Ik hoor vaak dat mensen mij zelfstandig vinden, hier kan ik mijzelf wel in vinden. Ik vind het heerlijk om zelf te bepalen wat ik wil doen, om zelf de oplossingen van problemen te vinden en al mijn ideeën te kunnen uiten.

9. Ik houd van opruimen. Behalve mijn kamer, haha. Maar bijvoorbeeld de keuken en de woonkamer vind ik heerlijk om op te ruimen, ik vind het trouwens ook heel irritant als deze kamers rommelig zijn!

10. Last but not least, ik heb een schoenen tik. Volgens mij heb ik dit nog nooit met jullie gedeeld, maar ik heb echt een schoenen tik. Ik heb onwijs veel schoenen en vind het heerlijk om op internet naar ze te zoeken.

Dit waren tien random feiten over mezelf, ik hoop dat jullie z'on soort artikel ook een keertje leuk vonden!

9 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Misschien kan je een keer je schoenenstash laten zien, ik ben wel benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste past ook echt bij mij! Super leuk om zo meer over je te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik ga winkelen heb ik vaak elke schoenenwinkel gehad, ik ben verslaafd aan schoenen, en aan geld uitgeven. Whoops

    BeantwoordenVerwijderen
  4. altijd leuk om te lezen hihi veel dingen lijken op die van mij
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk om te lezen. In heel veel feiten kan ik me helemaal vinden. Ik houd niet van wiskunde en ik vind het ook altijd fijn als kamers netjes zijn. Op de een of andere manier stoor ik me er vreselijk aan als het heel rommelig is, haha. En als ik niet kan slapen ligt het meestal aan of dat het ritme verandert, dus dat ik (bijv. in de vakantie) later naar bed ga en later uit bed mag. Ook ben ik vaak druk 's avonds en als ik dan ook op mijn telefoon zit kan ik al helemaal niet slapen.. Maar gelukkig heb ik het niet m'n hele leven zoals jij. Vervelend. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien moet je mijn slaaptips van gisteren eens doornemen! :-) Ik ben ook een slechte slaper, maar het wordt na 25 jaar eindelijk beter na mijn slaaptherapie. Ik zit ook veel binnen :') en daar schaam ik me soms ook voor. Maar dat wijd ik altijd aan ons individuele cultuurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel toevallig heb ik 9 ook! Mijn kamer is ook altijd een bende maar ik vind het verschrikkelijk als de keuken rommelig is. En lasagne met courgette is zooo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke feiten! leuke blog heb je ook :-). Ben je al bekend met die van ons?

    X

    BeantwoordenVerwijderen