SilkyStar haarkristallen Fail!


Klinkt het niet onwijs gaaf: kristallen voor in je haar. Doormiddel van een stijltang is het de bedoeling dat de haarkristallen van Silkystar lijken alsof je ├ęchte kristallen in je haar hebt. Helaas is het sprookje te mooi om waar te zijn en liep het iets anders..

Zoals ik al zij, kan je doormiddel van een stijltang de kristallen in je haar 'plaatsen'. Ten eerste was ik bang dat ik mijn haar ging verbranden. Je moest namelijk minimaal 8 seconden de stijltang op de kristallen houden, uiteindeljk dit toch gedaan.. Gelukkig heb ik al mijn haar nog, maar de kristallen bleven er voor hoe dan ook niet inzitten.. Hier een klein foto verslagje.





Ik vind het super jammer, het had me een tof effect geleken! Zoals je ziet bleven er 3 (eentje is helemaal verstopt) in mijn haar zitten, nou ja, ik kon die er ook zo weer uithalen.. Ik raad de haarkristallen van SilkyStar dus niet aan, troep troep troep..

6 opmerkingen:

  1. Ahhh wat zonde, het had zo tof kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, was anders tof geweest voor Kerst!
    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jammer dat het niks is! Wel fijn om dit voor een eventuele aankoop te weten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ik vind het idee erachter wel weer leuk.. maar het is een beetje
    anders gelopen inderdaad
    jammer dat je andere blog is gehackt ik volg je nu via bloglovin
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen