Still on my wishlist


Penny board: vroeg stond ik minimaal 10 keer per dag op mijn kleine skateboard(je). Daar ging ik dan, rondje om het huis heen, van de heuvel op en af. Heerlijk vond ik het, totdat mijn skateboard een mooi plekje in de kast kreeg en sinds dien nooit meer is gebruikt.. Dit is ook precies de reden waarom is zo graag een penny board wil! Ik wil weer net zo als vroeger lekker op een bord stappen en allemaal leuke tochtjes maken.

OPI nagellak: vooral de roze kleuren van OPI vind ik onwijs mooi! Ik heb nog maar 1 lakje van dit geweldige merk en wil super graag mijn collectie uitbreiden. Hoe kun je dit beter beginnen dan een mooi, opvallend roze lakje?

Skater skirt: de zomer is voorbij, maar ik ben nog steeds opzoek naar de perfecte skater skirt. Ik vind ze echt onwijs tof, ze zijn stoer en elegant tegelijk! Ik zie steeds vaker skater skirts met een soort bretels eraan, super cute.

Galaxy iphone hoesje: ik moet eerlijk toegeven dat ik al veel (te veel) iphone hoesjes heb.. Welke ik nog niet in 'mijn collectie' heb is een galaxy hoesje.

Winter clothes H&M: ik kan nergens anders zo goed slagen voor de winter dan bij de H&M. Vooral dit seizoen hebben ze onwijs leuke, warme items! Bijvoorbeeld dit gave jasje of de mooie hakken/ laarsjes. Trouwens, de hakken heb ik een tijdje gelden besteld en komen in januari binnen!

3 opmerkingen: