TAG: beauty things I suck at

Ik kan absoluut niet over mezelf zeggen dat ik een beauty-expert ben. Ik ben namelijk nog maar net in het beauty wereldje gerold en weet heus niet alles! Wel weet ik er genoeg van om een beautyblog bij te kunnen houden! Maar er zijn altijd wel dingen, die ik toch echt (nog) niet onder de knie krijg. Al meerdere Youtubers en bloggers hebben al verteld over waar ze slecht in zijn op beautygebied en vandaag ga ik dat ook doen!

1. Eyeliner aanbrengen

Ik weet dat dit een ding is waar (bijna) iedereen moeite mee heeft. Bij mij is het vaak zo, dat mijn rechter oog opzich wel netjes gaat. Maar dan mijn linker.. Wat een drama! Hij word of te dik, of het lijntje is te hobbelig. Daardoor zijn mijn rechteroog en linkeroog niet gelijk. Ik weet dat het oefenen, oefenen en nog is oefenen is.. Maar ik zal het denk ik altijd lastig blijven vinden!

2. Nail art

Het water loopt me in de mond als ik prachtige nail arts op andere blogs of Instagram zie. Dan pak ik meteen mijn nagellak en ga aan de slag.. In mijn achterhoofd weet ik natuurlijk dat het niks gaat worden. Maar ik moet het altijd even proberen. Uiteindelijk is het eindresultaat natuurlijk 100 keer niks. Toch baal ik elke weer als het er wéér is niet uitziet, maar toch blijf ik proberen!

3. Kwasten wassen

Dit staat eigenlijk op nummer 1. En het is zo simpel! Gewoon iedere week even met babyshampoo de kwasten wassen. Waarom doe ik het dan niet? Ik vind het zo'n vervelend klusje dat ik het liefst weken (soms zelfs maanden!) uitstel.

4. Stash netjes houden

Ik denk dat mijn stash elke dag weer een rommel is, omdat ik er toch elke dag in zit te neuzen. Zijn er nog leuke producten voor een review? Wil ik vandaag een ander product dan normaal gebruiken? Enzovoorts, enzovoorts.. Toch ruim ik hem wel elke avond weer op!

'Wat zijn jouw 'Beauty Things I Suck At?'

1 opmerking:

  1. Gelukkig ben je niet de enige bij die 4 dingen! Me too! :')

    BeantwoordenVerwijderen