Tip: Action geurkaarsen


Look what I found! Geurkaarsen van de Action. De Yankee candle kaarsen zijn momenteel super populair, maar aardig prijzig. De geuren zijn hier trouwens wel héérlijk van, dus wel het geld waart. Maar misschien wil je wel graag geurkaarsen in je kamer, wc of keuken maar hier niet te veel geld voor betalen. Dan moet je natuurlijk naar de Action en toevallig hebben ze sinds kort ook een aantal geurkaarsen!


Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar ze hebben ongeveer 5 verschillende kleuren. Natuurlijk heb ik in de winkel even aan alle geroken en vond Winter wonderland en Apple cinnamon het lekkerste. 

Winter wonderland past nu natuurlijk perfect bij de tijd van het jaar. Niet alleen de naam vind ik hierdoor leuk, maar de geur is ook heerlijk. Ik weet niet precies welke noten of geuren er in de kaars verwerkt is, dus ik ga uit van mijn gevoel. Iedereen ruikt misschien ook wel wat anders, maar ik ruik kaneel, bos en een aantal warme noten. De geur is onwijs lekker en niet te zwaar, deze zou ik een half uurtje aan laten staan. 

Apple cinnamon klinkt natuurlijk al voor zich en is een heerlijke appel-kaneel geur. Ik vind het niet alleen super lekker om te eten maar de geur ervan wil ik wel de hele dag in mijn neus hebben! Kaneel vind ik (gek genoeg) een hele winterse geur, misschien komt dat omdat je het heel goed ruikt. Deze geur kaars vind ik super lekker en zou ik een kwartiertje aan laten staan, mede omdat het een (extreem) ruikende geur is. 



Waar koop jij je geur kaarsen? 

6 opmerkingen:

  1. fijn dat deze wel goed te ruiken zijn, ik heb zelf ook geurkaarsen gehad van de action die er anders uitzagen en die rook je bijna niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm, vooral die apple-cinnamon lijkt me heerlijk ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk! Ik wil binnenkort wat lekkere geur kaarsen op mijn kamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb de rode in mijn hand gehad maar koos voor die smeltkaarsjes bovenop! met ook het omhulsel waar het in moest!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen