Bloggersboekje


Vrijdag zette ik een Askmeantything-artikel online en kreeg daar een aantal leuke reacties op. Nu waren het vooral vragen die over mijn blog gingen, dus doe ik vandaag de Bloggersboekje TAG. Dit zijn een aantal vragen waarmee ik mezelf even voorstel en de site.

Naam: Roos
Leeftijd: 13 jaar
Geboortedatum: 16 juni 2000
Broers/zussen: 2 jongere zusjes
Lengte: 1.70
Klas: 2VWO
Favoriete vak: Suprise: Engels. Ik heb al wel vaker laten weten dat ik Engels een hele leuk taal vind en een leuk vak! Ik denk dat ik hier later ook iets met mijn werk of zelfs cultuur mee wil gaan doen.
Minst favoriete vak: De vakken waar ik het minst goed in ben: wiskunde en techniek..
Droomberoep: Advocaat of iets met de Engelse cultuur.
Hobby's: Lezen, bloggen, films kijken, uitgaan, shoppen en afspreken met vriendinnetjes!
Ik houd van: Sporten, mijn familie en lieve vrienden en vriendinnen.
Ik heb een hekel aan: De meeste groenten en rot weer.
Favoriete schrijver: Dit is een moeilijke vraag, want ik veel heel veel categorie├źn leuk qua boeken.. Eigenlijk heb ik niet echt een voorkeur!
Favoriete serie: Pretty little liars en Flikken Maastricht
Favoriete film: Afblijven en the Reader.
Favoriete eten: Lasagne met courgette!
Favoriete drank: Thee of een energiedrank/fris
Favoriete blogonderwerp: Fotografie en beauty 
Favoriete blog: Geen twijfel: lifesplash!
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: Nu blog ik nog als hobby en besteed ik aandacht aan mijn hobby als ik er tijd voor heb. Het liefste wil ik er de hele dag tijd voor kunnen hebben en me niet zorgen over andere dingen te hoeven maken, als groot voorbeeld school!
Wat is je grote bloggerstip: Blog als je het leuk vind, doe het niet zodat je naam bekend komt te staan of omdat je gratis producten opgestuurd wilt hebben!     

 Ik ben geen visagist, haarstylist of journalist, ik ben een beautyblogger. And I love it

10 opmerkingen:

  1. Mooie ringen! & super leuk om te lezen, en mmm lasagne, ik houd daar ook zo van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuke blogpost ! Ik wou dat ik 1m70 was helaas ben ik maar 1m63 x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk om te lezen. Ik vind Lifesplash ook echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof om te lezen! Ik heb hem laatst ook gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begon mijn blog eerst ook voor de misschien gratis producten! Nu heb ik gemerkt dat ook maar een reactie of een nieuwe hoog aantal unieke bezoekers mijn dag goed kunnen maken! Ik kan echt niet meer zonder bloggen! Xxx Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag is dit :) The reader moet ik ook nog maar eens gaan kijken, lijkt me erg mooi! Ik vind de foto ook echt super mooi. Knap hoor, zo jong en al zo mooi kunnen fotograveren :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen :D
    Gave foto ook bovenin je artikel, ik vind die ringen zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wil jou wel als advocaat zeg

    BeantwoordenVerwijderen