L'occitane hand creams


Een tijdje geleden had ik meegedaan aan een win actie op linderelle.nl, snel daarna kreeg ik een mailtje dat ik de win actie had gewonnen: een (cadeau)setje met 3 hand crèmes van L'occitane! Gister kreeg ik de prijs binnen en wou het graag even aan jullie laten zien.


Van links naar rechts: Cherry Blossom - Pivione Flora - Rose 4 Reine




De crèmes bevatten 30 ml en openen met een draaidop. De substantie van de crème is romig, niet heel dik en smelt snel op je hand. De geur is vrij sterk aanwezig wat ik heel lekker vind.

In alle geuren is de (top)geur rozen, waar ik super fan van ben! Ik ben heel blij met de crèmes en ga ze lekker veel gebruiken.

7 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Leuke verpakkingen :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, leuk dat je deze cremes gewonnen hebt :D Ze zien er in ieder geval erg fijn uit!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze klinken erg fijn! Mooie verpakkingen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er mooi uit, ik hoor steeds meer over dit merk, ben er echt benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze lijken me erg lekker, de flacon is ook nog eens erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen