New in: Nike Roshe Run


Al een hele tijd ben ik op zoek naar mooie, kwalitatief goede sneakers. Enige tijd heb ik zitten twijfelen tussen Puma's of Nikes. Uiteindelijk heb ik voor het model Roshe Run van Nike gekozen, ik ben er onwijs blij mee en vandaag show ik mijn nieuwe liefde aan jullie!






De schoenen zitten echt goddelijk, ik ben er onwijs blij mee! In het begin zat ik nog te twijfelen of ik zwart of olijf groen (de kleur die ik heb) mooier vond, maar deze kleur vind ik toch net een beetje vrouwelijker. De schoenen komen van zalando.nl

17 opmerkingen:

  1. Leuk! Zelf heb ik het niet zo met deze Nikes, maar bij andere staan ze altijd erg leuk!
    Vooral mooie kleur :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Ze staan je erg leuk, en laat het nou ook net mijn lievelingskleur zijn! Have fun ermee! Liefs, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! De schoenen zijn erg mooi en ze staan je ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie schoenen, de kleur is ook echt onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig! Staan je ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave schoenen! Mooie kleur, origineel. Zie je niet zo snel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel nice ik heb zulke in het roze van de H&M en het lijkt of je op veertjes loopt heerlijk
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel leuk! Vooral met een mooie skinny jeans erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou zelf helemaal niet van Nikes maar deze zijn gaaf! Helemaal mijn kleur :) Loveeee it!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ze in et roze :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey roos!!
    ik ben al een hele tijd op zoek naar exact juist dezelfde schoenen als deze. ik heb al op zalando gekeken maar vind daar niets. Weet jij nog site's waar je deze kan bestellen? of winkels waar ja ze kan kopen? stuur mij een antwoordmailtje naar --> Costermansdagmar1@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoe heet deze kleur en waar kan je ze nog meer kopen?
    marlisevanthol@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen