Shoplog: DM drogisterij


Eens in de zoveel tijd gaat mijn moeder met een vriendin naar Duitsland om daar goedkoop een hele boel boodschappen te doen. Maandag (de dag voor de jaarwisseling) ging ik met haar mee om onder andere hamburgers, champagne etc. te kopen. Natuurlijk was ik niet van plan om in zo'n supermarkt te gaan rond slenteren, nee ik liep recht op mijn doel af: de DM drogisterij.

Natuurlijk heb ik een aantal hele leuke spulletjes gekocht, de meeste artikelen zijn in de Nederlandse drogisterijen niet te koop, daarom extra leuk om te laten zien!

 
Als eerste kwam ik bij het make-up schap, natuurlijk nam ik een kijkje bij het merk Maybelline. Zoals jullie weten verkoopt Maybelline sinds enige tijd de Baby Lips. In Nederland hebben we 5 verschillende soorten, maar in Duitsland hebben ze nog 1! Hij heet 'Peach Kiss' en heeft een lekkere, frisse geur. Mijn collectie is nu compleet!

 
Een paar artikelen terug schreef ik over mijn eerste Essie lakjes. Nu ik helemaal verliefd op dit merk ben geworden, moest ik mijn verzamling natuurlijk uitbreiden! Hierbij verwelkom ik het nieuwe lid: 'Sole Mate'. Een diep paarse kleur, perfect voor de winter!

 
EINDELIJK, heb ik de stap gezet en een Tangle Teezer gekocht! Ik heb onwijs veel goeds over deze 'borstel' gehoord en moest hem dan ook zelf is een keer uitproberen. Toen ik hem in de DM tegenkwam twijfelde ik natuurlijk niet en stopte hem in mijn mantje!


Als laatste, waar ik ook onwijs blij mee ben, is (mijn) haarkleuring. Ik heb al is eerder een review over deze spoeling geschreven en gebruik deze altijd als ik mijn haar verf. Toch vind ik hem nog best duur, 10 euro, nou in Duitsland vind ik qua drogisterij artikelen alles goedkoper en mijn mond viel toen ook open toen ik zag wat de prijs daar was. Deze haarkleuring die in Nederland 10 euro kost, was daar voor €3,95! Ik heb voor de kleur 'Brown muffin' gekozen, een super mooie donkere kleur. 

Dit waren al mijn aankoopjes die ik bij de DM drogist heb gehaald. Wil je ergens een review van zien? Laat het dan even weten in de comments!

15 opmerkingen:

  1. Gelukkig Nieuwjaar! leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt ontzettend leuke dingen gekocht! Ik ben echt onwijs benieuwd naar de Tangle Teezer. Babylips staan ook nog steeds op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes! Essie lakjes zijn goedkoper in duitsland, ik heb zo'n spijt dat ik er niet een heb gekocht deze zomer! Ik wil ook nog heel graag een tangle teezer, volgens mij perfect voor krullend haar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten! Ik ben dol op Essie nagellak en de Baby Lips zijn ook heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw mooie producten! Essie is zo'n fijn merk, ik wil ook graag een Tangle Teezer! <3 Happy new year! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke aankopen! Vooral die tangle teezer is erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oehh die babylips zou ik ook nog willen! op naar duitsland dus binnenkort :d

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er goed uit en ik ben benieuwd naar de haarverf
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne aankoopjes. Ik ben nog steeds heel benieuwd naar de tangle teezer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Interessante dingen heb je gekocht, ze spreken me allemaal aan! De tangle teezer lijkt me perfect voor na het douchen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe duur was de baby lips?

    BeantwoordenVerwijderen