Cacharel - Amor Amor


Super handig, een cadeaukaart, maar bij mij blijven ze altijd maanden in mijn portemonnee branden. Op mijn verjaardag (16 juni 2013) kreeg ik van mijn lieve tante en cadeaukaart van de Bijenkorf en gister was ik hem eindelijk is niet van huis vergeten en huppelde ik de Bijenkorf binnen om heb uit te geven. Hier het resultaat!




Amor Amor is zoals je aan die naam misschien al kan herkennen, een romantische dus vrij zoete geur. De verpakking van de parfum vind ik er heel leuk uitzien, niet te overdreven maar toch bijzonder. Vooral dat het roze glimt vind ik heel mooi. Genoeg over de verpakking nu verder met de geur zelf!

Een aantal noten in de parfum zijn: mandarijn, zwarte bes, lelietjes van dalen, witte muskus, melaatse bloesem (kende ik eerste niet) en grijze amber.

Ik heb eerder een tester van Amor Amor gehad en die was heerlijk, natuurlijk vind ik de parfum in de 30 millititer flacon dan ook om te genieten! Ik vind ook dat hij erg lang blijft zitten, hij is niet te luchtig maar zeker niet te zwaar. Ik ben er onwijs blij mee en ga hem voorzichtig gebruiken, zou niet willen dat hij snel op zou gaan!

4 opmerkingen:

  1. I love the smell of this X

    http://istylethereforeiiwear.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn als een parfum lang blijft zitten, ik heb er nu een en die is heerlijk maar ruik je naar een uurtje al haast niet meer :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lijkt me ook heerlijk! Bedankt voor je reactie! Ik zit al een tijdje met mijn handen in mijn haren ermee.. maak ik ze groter dan zijn ze wazig anders zijn ze veel te klein. Ik heb een Canon digitale camera. wellicht ligt het daar aan?

    BeantwoordenVerwijderen