Random favorites #2


Niet alleen de uren vliegen voorbij, ook de maanden gaan wat mij part veel te snel! Het is vandaag alweer 1 Februari. De mensen die mijn blog volgen weten dat ik niet iedere maand een artikel heb met favorieten van de afgelopen maand. Nu kwam het toevallig zo uit dat ik aan het eind van deze maand wel een aantal nieuwe en vooral leuke dingen heb ontdekt! In dit artikel vertel ik mijn Random favorites #2!


30 ml parfum: een super goede uitvinding! Ik ben snel zat van een geur, neem als voorbeeld lavendel, ik heb daar vroeger zo veel liefde voor gehad maar nu vind ik het niks meer aan.. Daarom zijn bijna al mijn parfums 30 ml, ik vind het zonde om een flacon voor €60 euro te kopen en er na een korte tijd zat van zijn, daarom koop ik veel liever 1 van 30 ml die dan wel wat eerder op is, maar meer plezier geeft.


Hier wil ik wel even bij stil staan, ik heb eindelijk (fake) Lita's! 50% van de uren achter mijn laptop ben ik aan het surfen naar schoenen, ik heb er een lichte verslaving aan en kan dan ook helemaal verliefd worden op een schoen.. Deze van de H&M stonden al heel lang op mijn verlanglijstje, toen ik een cadeaubon van mijn tante kreeg wist ik meteen wat ik zou gaan halen! Ik ben er onwijs blij mee en ze zijn een hele grote favoriet.


Natuurlijk mag een mooie nagellak niet ontbreken en waar kan je die beter scoren dan bij Essie? Nadat ik 2 maanden geleden mijn eerste Essie nagellak in huis haalde ben ik verliefd geworden. Dit is de kleur 'Sole Mate' een hele diep paars, rode kleur. Ik vind hem echt onwijs mooi!


Als laatste een boek van Jeroen Horlings, een schrijver die een passie voor fotografie heeft. In dit boek staat niet alleen veel uitleg, maar ook een heleboel handige en vooral leerzame tips. Bijvoorbeeld hoe je mooi in de sneeuw kunt fotograferen..!

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk artikel! Dat fotografie boek lijkt me echt super super fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook dat boek van Lauren Conrad!
    liefs, Brittany

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat laatste boek wil ik graag lezen, lijkt me super handig. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie favorieten! Ben benieuwd naar dat boek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een gave schoenen! Komt er een keer een outfit mee? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. L.A. candy heb ik nog altijd op mijn wishlist staan, leuke post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw de fake Lita's zijn zo mooi! Ik ben benieuwd naar een outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk blog en een prachtige foto van die Flacon...

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die fake lita`s zijn zo mooi! Die parfum van Gaga is erg lekker! Wat heb je een leuke blog! Ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw die hakken! Zou ik niet durven dragen oef.. Maar ze zijn wel pretty♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat lauren conrad boek wil ikook ! lijkt me echt leukk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb LC haar boeken nog niet gelezen (shame on me) ben er wel erg nieuwsgierig naar!

    BeantwoordenVerwijderen