Street artist top coat


Zijn het geen prachtplaatjes? Ik ben niet zo fan van glitter nagellak, maar textuur lakjes vind ik altijd onwijs leuk! Nu heeft 1 van mijn favoriete merken, Maybelline New York, een hele gave top coat op de markt gebracht. Natuurlijk heb ik een review van deze lakjes voor jullie!

04 - Alley Attitude
03 - Urban Vibe
In totaal zijn er 4 lakjes van de Color Show Street Artist Top Coats. Zelf vond ik de lakjes hierboven het mooiste, vooral 03 vind ik een onwijs mooie kleur combinatie!

De lakjes lakken onwijs fijn, helaas kan ik nu geen swatches maken, want mijn nagels zijn helemaal verwoest door gelnagels.. Binnenkort zal ik een NOTD voor jullie maken! Ze kosten maar €3,99 per stuk en dat voor een super fijn lakje. Ze zijn makelijk te verkrijgbaar bij de drogisterij.

11 opmerkingen:

  1. ze zien er echt heel erg leuk uit! Ik vind die Alley Attitude echt heel erg leuk, zo met dat leuke kleurtje blauw :o <3 Liefs, Celien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die lakjes zien er echt gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er heel erg tof uit, ik ben wel benieuwd hoe ze er op je nagels uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd hoe ze er op je nagels uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was wel heel benieuwd hoe ze er op je nagels uit zagen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Op mijn blog staat meer informatie!
    Liefs, Evelijn
    Liveandlovepeople.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ..de kleur van de onderste vind ik wel heel erg apart, daar houd ik wel van!

    BeantwoordenVerwijderen