Barry M Matte nagellak


Ik begin dit artikel met een verontschuldiging, ik heb de afgelopen tijd weinig aan mijn blog gewerkt. Dit kwam mede door school, het gaat niet zo lekker met m'n cijfers en moet me daar nu even goed op focussen en nog een rede was, dat ik de laatste tijd simpel weg heel weinig inspiratie heb. Ik zit een beetje in de knoop met mezelf en hierdoor had ik ook niet erg zin om me zorgen te maken om mijn blog, nu ben ik niet boos op mezelf, want bloggen moet natuurlijk wel leuk blijven en geen verplichting!

Nu ik dit even kwijt ben, gaan we door waarom ik in eerste instantie dit artikel wou schrijven. Ik ben vrijdag naar Amsterdam geweest en toen heb ik natuurlijk lekker geshopt. Als jullie hier trouwens nog een shoplog van willen, zet het dan even in de comments! Natuurlijk moest ik even binnenstappen in de River Island, ik was niet echt opzoek naar kleding in deze winkel, maar liep naar binnen omdat ik heel graag een nagellakje van Barry M wou kopen.


Ik heb voor de kleur 'Matte Crush' gekozen, een (zoals de naam al zegt) matte rode kleur. De kleur zelf vind ik opzicht niet heel bijzonder, maar het leuke eraan is natuurlijk dat hij mat is!


Op de foto hierboven zie je hoe hij erop mijn nagels eruit ziet, ik vind het persoonlijk een onwijs mooi effect! Wel moet je netjes je nagels kunnen lakken, want je ziet aan m'n wijsvinger dat het daar niet heel netjes is gelakt en dat valt wel erg op.. Volgens mij kosten alle Barry M nagellakken €5,00 wat ik een hele mooie prijs voor een lakje vind. Ik ben heel blij met dit koopje!

Laat in de comment achter of je een shoplog wilt van mijn tripje naar Amsterdam!
En heb jij nog een artikel idee? Laat het dan ook achter :)
Love, Roos

10 opmerkingen:

  1. Mooie lak roos :) Ik ben wel benieuwd naar je shoplog :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lak! Ik ben ook erg benieuwd naar je shoplog. En zoals je zelf zegt: Bloggen moet leuk blijven, en geen verplichting. Ik hoop dat het beter gaat met je cijfers en dat je dan weer lekker tijd kan nemen voor de dingen die je echt leuk vindt zoals bloggen. Het komt vast wel goed! ♥ Liefs, Suzanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lakje! En ja! Shoplogs zijn altijd leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, ik heb je genomineerd voor een Liebster Award :)
    Kijk hier voor meer info: http://lifeasflorence.blogspot.be/2014/03/personal-liebster-award.html
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi! Ik ben erg benieuwd naar je shoplog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk, zowel het kleurtje als het matte effect vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen