Shoplog Groningen


Eindelijk had ik weer tijd om even goed te shoppen, ik was al een tijdje niet in de stad geweest en online shoppen vind ik ook niet altijd ideaal. Gister ben ik met mijn moeder Groningen ingegaan en heb een aantal leuke items geshopt, van poeder tot vintage broekje.

Essie 'Spin The Bottle' €10,- > Essence Kabuki Brush €3,99 > Catrice All Matt Powder €3,59

T-Shirt van de H&M €€14,95

T-shirt van de H&M €14,95

Top van de H&M €14,95

Stardust broekje €25,- > Stardust shirt €15,-

Wat vinden jullie van de geshopte items? 

6 opmerkingen:

  1. Ik vind alle kleren die je hebt gekocht echt heel tof <3 Ik zou het allemaal ook wel willen kopen! En die kabuki brush lijkt me heel fijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zo zo leuk en je blog ook echt... Geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Waar zit de Stardust, in een apart straat ofzo??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke shoplog! Je hebt echt leuke kledingstukken gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen