Everyday make-up


De afgelopen tijd krijg ik veel vragen over wat voor make-up ik draag, nou moet ik eerlijk bekennen dat ik niet élke dag al deze producten gebruik in verband met tijd 's morgens. Naar mijn gevoel gebruik ik niet extreem veel make-up maar ik vind het wel leuk om het aan jullie te laten zien!


Nadat ik 's morgens mijn gezicht heb gereinigd met een reiniginsmelk en tonic, breng ik mijn foundation aan. Ik gebruik momenteel de All Matt Plus foundation in kleur 010 Light Beige van Catrice. Ik ben erg te spreken over deze foundation, hij brengt gemakkelijk aan het ziet er mooi uit op mijn (iets wat onzuivere) huid. 


Mijn foundation breng ik aan met een kwast van Real Techniques. De 'buffing brush' is perfect om er je foundation gelijkmatig en snel mee aan te brengen. Hij is prijzig, maar zeker zijn geld waard!


Om de foundation te fixeren gebruik ik de All Matt Plus Powder van Catrice. De kleur 015 Natural Beige sluit mooi aan op mijn foundation en laat dus geen rare vlekken achter. Door deze poeder blijft mijn gezicht vrijwel de hele dag 'vetvrij'.


Mijn poeder breng ik aan met deze Kabuki kwast van Essence, hij is aan de kleine kant maar ligt wel fijn in de hand en verdeeld de poeder goed over mijn huid.


Daarna ga ik aan de slag met mijn wenkbrauwen, hiervoor gebruik ik een wenkbrauwpotlood van de Hema in kleur 09. De kleur komt op de foto een beetje groen over, maar het is een lichtbruine kleur. Ik heb van mezelf al wel volle wenkbrauwen, ik gebruik hem daarom om een beetje vorm aan mijn wenkbrauw te geven en wat kale plekjes op te vullen.


Ik gebruik bijna elke dag eye-liner, dit is 1 van Essence maar ik heb wel meerdere waardoor ik soms wat afwissel. Ik gebruik eye-liner op mijn bovenste wimper rand, hierdoor lijk ik wat frisser en mijn ogen komen zo mooier uit. Deze eye-liner vind ik heel fijn omdat het een dun kwastje heeft waardoor ik heel netjes een dunne lijn kan zetten waardoor mijn ogen niet té donker worden.


Als laatste het belangrijkste: mascara. Ik heb van mezelf al lange en donkere wimpers, maar toch vind ik het fijn als er wel wat mascara op mijn wimpers zit. Zoals je kan zien gebruik ik deze mascara van Max Factor regelmatig want het etiket is al flink vervaagd.

Dit zijn alle producten die ik in mijn make-up routine heb zitten, af en toe worden er wat dingetjes vervangen door iets anders etc. maar dit zijn de producten die ik op het moment met heel veel liefde gebruik.

Wat kan niet missen in jou make-up routine? 

4 opmerkingen:

  1. Mooie producten meid vooral die catrice foundation is fijn liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foundation en poeder heb ik ook, zijn inderdaad erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award. Meer info op m'n blog!
      Liefs

      Verwijderen