My summer essentials


De afgelopen dagen is het heerlijk weer geweest en ik heb volgens mij niet als enige de 'summerfeeling'. Het leek mij wel leuk om een paar beauty en fashion items te laten zien die ik deze zomer volop in gebruik zal hebben. Oftewel: mijn summer essentials.


Ik begin met een product voor mijn haar: de AndrĂ©lon Oil & Care Anti-klit spray. Veel mensen hebben in de winter snel last van pluizig haar, helaas maakt het voor mij niet zo veel uit wat voor weer het is, mijn haar zal altijd gaan pluizen. Om dit zoveel mogelijk tegen te gaan gebruik ik deze anti-klit spray, ik spray het in mijn haar als het nog vochtig is, hierdoor kan ik niet alleen makkelijk met een borstel door mijn haar heen kammen, ook krijg ik minder snel last van pluizig haar. 


Nu ik het toch over mijn haar heb, ga ik door met de Tangle Teezer. De wonderborstel op gebied van vochtig en moeilijk doorkambaar haar. Vooral na het douchen vind ik het fijn om met de Tangle Teezer mijn haar te borstelen, hij ligt fijn in de hand en past makkelijk in je strandtas.


Mijn volgende essential is een zomerse nagellak, bijvoorbeeld de kleuren lichtblauw, roze, en nude vind ik hele geschikte kleuren voor in de zomer. Dit is een lakje van China Glaze in de kleur 1032 Aquadelic.


Natuurlijk mag een verfrissend masker niet missen. Niet iets wat je snel zal meenemen in je strandtas maar heerlijk als je een middagje thuis zit en wat verfrissing kunt gebruiken. Dit masker komt van het Kruidvat en is heerlijk fris en makkelijk aan te brengen, de tube is aan de grote kant maar hierdoor kun je er wel langer van genieten.


Als laatste mijn geliefde (maar beetje vieze) Nike Roshe runs. Als je goed kijkt zie je dat er kleine gaatjes in de schoen zitten waardoor ze heel luchtig zijn en hierdoor heel geschikt in de zomer. Ze zijn heel leuk te combineren met bijvoorbeeld een short of zelfs met een minirok.

Wat zijn jou summer essentials?

5 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Je Nike Roshe runs zijn heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat masker lijkt me onwijs fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt een geweldige bloggggg!!!!! Jaloerssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die nikes zijn echt tof! En mooi lakje, lekker zomers en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen