Mijn sneaker stash


Ver uit mijn favoriete schoenen: sneakers. Overal bij te combineren en lopen goddelijk, ook heb je ze in zo veel soorten dat er altijd wel iets bij zit wat jij leuk vind! Vandaag laat ik mijn sneaker stash zien.


Nike Roshe Run Woven 2.0
Ik kan je alvast vertellen dat bijna al mijn sneakers van Nike zijn. Ik weet niet precies waarom, maar ik ben bijna verslaafd aan deze schoenen, ze zijn allemaal zo mooi! Dit is mijn meest recent gekochte paar, Nike Roshe Run Woven 2.0. Niet alleen de naam is spectaculair, de schoen zelf is ook bijzonder.. Ik snap dat je ervan moet houden of niet, maar I love it!


Nike Air Max Thea Law
Excuses voor dat ze er zo smerig uitzien, maar dat krijg je nou eenmaal met zo'n kleur. Deze schoenen zitten onwijs lekker en zijn leuk om te combineren. Ze zijn online én in de winkel makkelijk te verkrijgen wat fijn is. 


Nike Roshe Run Black
Het favoriete paar van mijn zusje en mij (we hebben dezelfde schoenmaat), de zwarte Roshe Run. Van al mijn sneakers zit dit model het lekkerste en ze zijn heel leuk te combineren. Nadeel aan deze schoenen is dat ze snel kapot gaan, maar voor de die ik ervoor heb betaald zou ik ze graag opnieuw willen kopen.


Nike Roshe Run Olive Green
Ja, je ziet het goed.. Ik heb 2 paar Roshe Runs, dit was het eerste paar dat ik kocht en later kochten mijn zusje en ik samen het zwarte paar. Ik heb eerder een artikel over deze schoenen geschreven en ben nog steeds zo blij met deze schoenen als dat ik toen was!


All Stars White
Als laatste in mijn stash, witte All stars. Schoenen die bijna iedereen wel in zijn bezit heeft. Niet duur, makkelijk te verkrijgen en ze passen overal bij! Een echte must have in je 'schoenen stash'. 

Hoeveel sneakers heb jij?

8 opmerkingen:

  1. Oeh, leuk! Ik heb zelf 2 paar all stars en een paar New Balance. Niet zoveel als jij, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schoenen heb je! Ik heb echt geen idee hoeveel schoenen ik heb..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah super leuk! Ik heb ook die zwarte roshe run, hij zit zo lekker!!

    Liefs,
    Hazal
    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw supergave sneakers!
    Ik heb (gokje) 7 paar sneakers, en heb er nog heel wat op mijn verlanglijstje staan :)
    Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen?

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil ook zwarte roshe run :( #canicry mooie stash! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke schoenen!
    Ik heb niet veel sneakers maar deze zijn wel heel leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen