Random favorites #3


Eens in de zoveel tijd zet ik een aantal items op een rijtje waar ik de laatste tijd zo van heb genoten dat ze in mijn Random favorites artikel mogen. Ik heb al een tijdje niet meer een artikel in deze serie gemaakt dus heb best wat items verzameld om aan jullie te laten zien! 


Lush Tea Tree Water
Ongeveer een maandje geleden nam ik met een vriendinnetje de trein naar Amsterdam om een dagje te shoppen. Natuurlijk ging ik langs mijn favoriete kledingwinkels (Forever21, Pull&Bear, Monki etc.) maar ook de Lush moét je gewoon binnenstappen als je in Amsterdam winkelt. Ik heb een tijd erg last gehad van 'jeugdpuistjes' en had op veel blogs gelezen dat Lush fijne producten had om deze monstertjes te stoppen. Naast een fijne gezichtsreiniger nam ik ook deze Tea Tree Water mee. Een toner die je 's ochtends en 's avonds op je gezicht kan sprayen en dan je verstopte poriën openen en de bacteriën verwijderen. Tot nu toe ben ik erg tevreden over dit product en als hij op is (nog lang niet) dan ga ik zeker een nieuwe halen!


Rimmel London Bronzer 021 Sun Light
Aanschouw mijn eerste bronzer in mijn make-up stash. Ik snapte nooit helemaal hoe een bronzer nou precies werkte en wat het nut ervan was. Totdat ik een aantal maanden geleden zelf een bronzer aanschafte en nu niet meer te missen in mijn dagelijkse make-up routine is. Deze bronzer van Rimmel Londen is een naturel versie en super geschikt voor meiden die zoals ik nog nooit een bronzer hebben gebruikt.. 


Andrélon Oil & Care Anti-klit Spray
Ook al is het winter of niet, ik heb (bijna) altijd last van pluizig haar. Dit is ook wel logisch want ik heb dik en krullend haar, waar ik over het algemeen wel blij mee ben, maar af en toe vind ik stijl haar ook heel erg leuk. Het vervelende aan mijn haar is, ook al stijl ik het of niet, het blijft toch pluizen. Daarom gebruik ik sinds kort de Oil & Care spray van Andrélon. Ik spay het vaak in voordat ik mijn haar stijl of als ik mijn haar ga borstelen na het opstaan. Me haar voelt hierna super zacht én het pluist niet meer!


Catrice All Matt Plus Foundation
Mijn favoriete budget foundation op het moment is deze van Catrice. Ik denk dat ik om de maand wel een nieuwe bb-cream of foundation als favoriet heb, maar deze gebruik ik toch al lange tijd en heb nog steeds geen als vervanger gevonden. Een blijvertje dus! Het fijne aan deze foundation is dat hij onwijs goed dekt en mat is. Wel is deze kleur voor mij net te licht en nummer 020 net te donker.


Witte Retro Schoenen
Als laatste in mijn rijtje favorieten deze onwijs toffe, beetje bijzondere schoenen. Ik weet niet echt hoe ik het zou moeten noemen, zijn het meer hakken of sandalen? In ieder geval ben ik helemaal in love met ze. In mijn vorige artikel vertelde ik al dat je van bepaalde schoenen nou eenmaal moet houden of niet, maar ik kick wel op de iets wat bijzondere exemplaren!

Heb jij elke maand nieuwe favorieten?

6 opmerkingen:

  1. Aah, leuk om te lezen! Ik vind de schoenen toooofff! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah die schoenen zijn heel tof! Ik ben benieuwd naar die Catrice foundation.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foundation van Catrice is ook mijn ultieme favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zitten echt leuke favorieten tussen! De tea tree toner heb ik al zovaak opnieuw gekocht, zo fijn is hij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke favorieten! Ik vind die schoenen ook wel heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waah ik vind die witte retro schoenen zo gaaf! ik ben verliefd!
    liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen