Shoplog The Make Up Spot


Het is zondagmiddag, opruimdag, ik ben bezig om mijn make-up kastje weer netjes in te delen en krijg ineens heel erg zin om make-up te kopen.. Ik pak mn computer en typ 'online make-up bestellen' in, ik kwam op de site van The Make Up Spot (www.themakeupspot.nl). Dit is een webshop die een hele boel make-up artikelen verkoopt, van spiegels tot producten van de Kardashians. Ik heb een aantal leuke dingetjes besteld die ik in deze shoplog laat zien.



Ik begin met deze spiegel van Zoeva. Ik was al een tijd opzoek naar een nieuwe spiegel die handig is voor als ik me ga opmaken. Hij moest niet te groot zijn, maar natuurlijk ook niet te klein. Toen ik deze spiegel op de site zag staan was hij het eerste product in me winkelmandje. Zoeva Make-up mirror €8,95.



Weer zoiets waar ik al lange tijd naar opzoek was en eigenlijk ook wel nodig had: een wenkbrauw kwast. Ik hars nu denk ik al een jaar mijn wenkbrauwen maar vul ze altijd nog wel licht in. Ik heb een tijd een kwastje van e.l.f gebruikt alleen die is helaas kapot gegaan. Toen ik deze in de webshop zag wou ik hem heel graag uitproberen! Ik ga hem een tijdje testen en misschien nog wel een artikel over schrijven. Zoeva - 322 Brow line €7,95.




Toen het kwastje in mijn winkelmandje zat, wou ik eigenlijk ook meteen iets kopen om mijn wenkbrauwen mee in te vullen. Ik vond dit setje van Barry M. In het doosje zit een wenkbrauw poeder (middelste), wenkbrauw wax (rechts) en een highlighter voor onder het wenkbrauwbot (links).   Barry M Brow Kit  €7,95.



Ook kwam ik deze pen tegen van Sleek waar je je wenkbrauwen mee kan invullen. Aan de ene kant zit een borsteltje en aan de kant de wax. Ik heb nog geen product van Sleek in mijn stash dus ben erg benieuwd of hij goed bevalt! Sleek Eye Brow Stylist - dark €7,50.



Als laatste waar ik waarschijnlijk samen met de spiegel van Zoeva het meeste blij mee ben, de Real Techniques powder brush. Een enorme kwast waarmee je je poeder mee aan kan brengen. Meestal worden de kwasten van Real Techniques in setjes verkocht, maar deze kon je ook los kopen en dat is ook wat ik heb gedaan! Deze onwijs fluffy brush brengt je poeder onwijs fijn aan en is het zeker waard voor zijn geld. Real Techniques Powder Brush €13,99.

Ik ben onwijs enthousiast over deze webshop en hun artikelen. De bestelling was binnen 2 dagen binnen en over alle ontvangen artikelen ben ik erg tevreden.
Heb jij wel is bij Themakeupspot.nl besteld? 

2 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes en foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen! Ik ben benieuwd naar de review van die eyebrow kwast :) Ik ben ook nog opzoek naar eentje :)

    BeantwoordenVerwijderen