New York City 2017


Hoi! Het is al een hele lange tijd geleden dat ik iets op mijn blog heb gepost. Dit komt onder andere door lange schooldagen. Nu ik klaar ben met mijn examens, heb ik weer even de tijd om wat te schrijven! Voor mijn examenreis ben ik met mijn vader naar New York geweest, ondanks dat ik niet veel meer met mijn blog doe, zou ik dit toch heel graag met jullie willen delen. Want dit was de mooiste ervaring van mijn leven. Geniet van mijn vijf-daagse reis in New York! 


De eerste dag regende het helaas heel veel. Hier hebben we dan ook een winkeldagje van gemaakt! 



De tweede dag was het weer gelukkig redelijk opgeklaard, en gingen we naar het 9/11 monument. Dit was ontzettend mooi en bijzonder. 




Alles bij de Abercrombie & Fitch was 40% korting! 





Ons laatste maaltijdje in New York.

De foto's zijn gemaakt met een Iphone 6s.
Bedankt pap, voor deze prachtige herinnering. 
Liefs, Roos. 

1 opmerking: